Saturday, 20 October 2012

GEMPAQ : GAMBAR BUNGA CITRA LESTARI BERSAMA SIAPA TU??





Lama tak dengar pasal pelakon Ashraf Sinclair yang kawin dengan pelakon cun Indonesia, 
Bunga Citra Lestari (BCL) tu kann.. Ada khabar angin kata rumahtangga dorang bergoyang
 sebab orang ketiga.. Bila gua check, semua tu sekadar khabar angin je beb..

Ashraf dengan bini dia tu sekarang ni bahagia berdua dan sedang berusaha untuk 
menimang cahayamata.. Ye lahh.., dah berapa lama kawin tapi still tak ada anak..

So.., baru-baru ni pasangan sensasi tu bercuti di kepulauan Maladewa.. Korang 
tahu tak kat mana kepulauan Maladewa tu beb? Sebenarnya Maladewa tu adalah 
ganti nama bagi Kepulauan Maldives.. Hehehehe..

Yang bestnya.., gambar-gambar seksi BCL yang hanya berbikini tu dimuatnaik 
kedalam fesbuk dorang.. Korang jangan pulak marah pasal Ashraf pun tak kisah
 bila bini dia pakai bikini beb...

Apapun, semoga pasangan ni berbahagia hingga ke anak cucu.. 
Seksi atau tak BCL tu, biar laki dia je yang ajar.. Sapalah kita ni untuk ajar bini orang ye tak...? 
Peace!!