Saturday, 27 October 2012

GEMPAQ : GAMBAR ARTIS YANG SEKSA DILIHAT


Hidup sebagai artis ini memang la sangat sukar dan terseksa, lagi-lagi artis perempuan...asal baru je nak naik skit dah kena gosip..kepada mereka yang baru2 nak berjinak untuk menjadi artis ni, bawak2 lah berhati-hati, cuba ingat kembali ada tak gambar-gambar 18sx yang anda simpan??

kalau ade cari semua...buang dulu...gambar berasmara ke gambar pelok-pelok ke...gambar berpakaian...semua kena jaga..itu pesanan je,,tak ikot pun tak pe....tapi kali ini..jum kita tengok artis mana yang paling cantik dan seksa kita tgk...( seksa tu terliur lah jawapannya ok)...


Fasha Sanda


Rozita Che Wan



2 Gadis Himalaya


Nasha Aziz






Nora Danish








Lisa Surihani




Miera Leyana





Jasmini Hamid





Maya Karin