Wednesday, 10 October 2012

PANAS : GADIS BERTUDUNG JUAL MARUAH





Kekadang ni pelik jugak dengan sesetengah pompuan terutamanya remaja-remaja melayu sekarang.., nampak luar bukan main baik lagi bila aurat dijaga dengan sempurna.. Bertudung dan berjubah la bagai...

Tapi bila tengok dorang berpasangan, perangai tu jadi betul-betul punya selekeh mengalahkan orang yang tak bertudung..

Kalau pakai tudung labuh dan berjubah sekalipun, tapi beromen selamba badak je ditaman bunga macam gambar diatas tu.., nak panggil apa beb? Jahil murakkab?

Spesis jenis ni gua panggil spesis perosak dan penjual maruah.. Dek kerana syok punya pasal, tudung kemana, maruah diri kemana...

So memang ngam lahh... Bertudung diatas tapi terselak dibawah.. Nanti bila termengandung, buang anak di dalam Tong Sampah.. Buat malu mak bapak je kalau dah macam tu!!