Tuesday, 20 November 2012

GEMPAQ : GADIS MELAYU INI SANGGUP BUKA PAKAIAN DEMI BANGLA




Perghhh.., anak sapa lah ni yee.. Sanggup pulak dia berbogel hanya semata-mata demi bangla.. Apa yang hebat sangat bangla tu sampai awek ni berani nak bogel?

Tapi apapun.., hajat anak dara melayu ni tak kesampaian beb.. Semuanya gara-gara 11 orang jejaka Malaysia yang tak membenarkan aksi bogel tu menjadi realiti..

Pasukan Bangla malam tadi hanya mampu seri je dengan pasukan bolasepak Malaysia.. Kalau dorang menang.., maka tergadailah maruah anak dara melayu yang terpaksa membogelkan diri secara percuma..



So terima kasihlah pada coach Rajagopal yang mengemudi pasukan negara sehingga berjaya mendapatkan keputusan seri dengan pasukan HEBAT macam team Bangla tu..

Dan tahniah juga kepada pasukan negara kerana berjaya menyelamatkan 'kesucian' sorang anak gadis melayu dari 'dicabuli' oleh bangla...

Kesimpulannya..., pasukan Malaysia mendapat keputusan seri dengan bermaruah... Huhuhu...