Sunday 23 September 2012

PANAS : KEMALUAN TERSEKAT DI LUBANG BANGKU

Lelaki Gila Seks Tersangkut 'Anu' Di Lubang Bangku!



Di akhir zaman ini, ramai manusia menjadi semakin gila dan pelik dalam tingkah laku mereka.
Semalam penulis menerima satu emel yang disertakan keratan akhbar mengenai satu kejadian ‘pelik’ tetapi agak lucu sebenarnya yang terjadi di Hong Kong.
Tidak dapat dipastikan tarikhnya tetapi yang pasti ia mendapat liputan besar-besaran oleh media massa di tanah jajahan China suatu ketika dulu.
Ia mengenai betapa empat anggota mencari dan menyelamat (SAR) Hong Kong terpaksa menghabiskan masa hampir empat jam di sebuah taman semata-mata untuk mengeluarkan zakar seorang lelaki yang tersangkut di salah satu lubang sebuah bangku yang terletak di kawasan berkenaan.
Menurut lelaki malang tersebut, zakarnya tersepit dan tidak boleh dikeluarkan ketika dia menggunakan lubang besi di bangku itu untuk melakukan onani, astaga!
Lelaki yang bernama Le Xing, 41 tahun, dipercayai menghidap sindrom kelainan seks.
Untuk pengetahuan anda, lubang besi pada bangku tersebut agak kecil tetapi Le Xing ‘memaksa’ juga penisnya masuk ke dalam lubang itu untuk melepaskan hasrat berahinya.
Yang kelakarnya, ketika zakarnya tegang dan membesar dia, menjadi panik sebab dia tidak boleh mengeluarkan ‘anunya’ itu dari lubang tersebut.
Zakarnya yang cedera juga membengkak hingga menyukarkan lagi usaha untuk ‘membebaskan’ anunya.
Akhirnya Le Xing menelefon polis untuk meminta pertolongan.
Untuk mengeluarkan zakar tersebut, anggota SAR terpaksa membawa Le Xing bersama dengan bangku besi sepanjang 2.5 meter itu sekali ke hospital.
Lelaki Gila Seks Tersangkut 'Anu' Di Lubang Bangku!
Bagaimanapun pakar perubatan di sana menyifatkan lelaki tersebut sangat beruntung kerana zakarnya masih ‘OK’ ketika dikeluarkan dari lubang besi bangku berkenaan.
Inilah masalah kalau dah terkena penyakit gila seks ini, bangku pun nak disondolnya!
Moga kita dan keturunan kita dijauhkanlah daripada penyakit yang entah apa-apa ini.


No comments:

Post a Comment